Przydatne linki dla tłumaczy – usługi on-line

Subiektywny wybór serwisów i usług on-line dla tłumaczy.

Menadżer haseł
LastPass – https://www.lastpass.com/ – 2,90 $/miesiąc
1Password – https://1password.com/ – 2,90 $/miesiąc

Synchronizacja plików
Google Drive – https://workspace.google.com/ – 12 $/miesiąc (pakiet Workspace)
One Drive – https://www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-365/onedrive/online-cloud-storage  – 4,20 €/miesiąc
Dropbox – https://www.dropbox.com/business – 20 €/miesiąc

Backup w chmurze
iDrive – https://www.idrive.com/ – 80 $/rok (5 TB)
Carbonite – https://www.carbonite.com/ – 72 $/rok (bez limitu)
Backblaze – https://www.backblaze.com/ – 70 $/rok (bez limitu)
Crashplan  – https://www.crashplan.com/ – 10 $/miesiąc

CAT w chmurze
Trados Live – https://www.trados.com/products/trados-live
Smartcat – https://www.smartcat.com/
Memsource – https://www.memsource.com/ – 27 $/miesiąc (dwuosobowa grupa)
Lokalise – https://lokalise.com/ – 120 $/miesiąc (rozwiązanie dla zespołów)

Przesyłanie dużych plików
WeTransfer – https://wetransfer.com/pro – 12 €/miesiąc
Massive – https://massive.io/ – 0,25 $/GB
FileCentral – https://filecentral.se/filecentral/app/en/index.html

Poczta, kalendarz i pakiet biurowy
Microsoft 365 – https://www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-365 – 4,20 €/miesiąc, 10,50 €/miesiąc (w droższej wersji klasyczny pakiet biurowy)
Google Workspace  – https://workspace.google.com/ – 12 $/miesiąc (pakiet Workspace)

Zarządzanie projektami tłumaczeniowymi
XL8 TMS – https://xl8tms.com/index-pl.html – 450 zł/rok
LSP.Expert – https://lsp.expert/ – od 12,5 €/miesiąc, pakiet w cenie 15,5 €/miesiąc ma outsourcing i integrację z kalendarzem
Flantie – https://www.flantie.com/ – wersja darmowa bez statystyk, płatna 6,90 €/miesiąc

CRM
Bitrix – https://www.bitrix24.eu/
Hubspot – https://www.hubspot.com/

Zarządzanie sieciami społecznościowymi
Hootsuite – https://www.hootsuite.com/ – wersja darmowa (2 konta, planowanie 5 publikacji), wersje płatne od 19 €/miesiąc
Postfify – https://postfity.com/ – 15 $/miesiąc
Social Web Suite – https://socialwebsuite.com/ – 9 $/miesiąc

Fakturowanie
Fakturownia – https://fakturownia.pl – 6,40 zł/miesiąc (link afiliacyjny – 20% zniżki na dowolny abonament)
inFakt – https://www.infakt.pl/program-do-fakturowania/ – 12 zł/miesiąc
iFirma – https://www.ifirma.pl/ – 12,50 zł/miesiąc
Firmino – https://www.firmino.pl/ – 9 zł/miesiąc

Time-tracking
Clockify – https://clockify.me/
Harvest – https://www.getharvest.com/ – podstawowa wersja jest darmowa
myHours – https://myhours.com

Planowanie terminów
Bookafy – https://www.bookafy.com/ – 7 $ / miesiąc
Reservio – https://www.reservio.com/pl/ – 10 $ / miesiąc
Bookero – https://www.bookero.pl/ – 12 PLN / miesiąc

Praca projektowa indywidualnie i w grupach
Trello – https://trello.com
Asana – https://app.asana.com

Płatności
1koszyk – https://www.1koszyk.pl/ – prowizja 6,9%
Wise – https://wise.com/
Paypal – https://www.paypal.com
Przelewy24 – https://www.przelewy24.pl/

Automatyzacja e-mail
mailChimp – https://mailchimp.com – do 2000 kontaktów darmowy
MailerLite – https://www.mailerlite.com/ – do 1000 kontaktów darmowy
getResponse – https://www.getresponse.pl/ – od 10 $ / miesiąc

eLearning
Coursera – https://www.coursera.org/
Udemy – https://www.udemy.com/
WPIdea – https://wpidea.pl/
Strefa Kursów – https://strefakursow.pl/

Informacje o stronie www i SEO
Google Trends – https://trends.google.com/trends/
SEO Station – https://www.seostation.pl/ – od 27 PLN / miesiąc
Answer the Public – https://answerthepublic.com/
Hotjar – https://www.hotjar.com/ – wersja podstawowa darmowa

Budżetowanie i kontrola wydatków
YouNeedABudget – https://www.youneedabudget.com/ – 12 $ / miesiąc|
Wallet – https://budgetbakers.com/ – 4,29 $ / miesiąc

Evernotehttps://evernote.com/intl/pl/ – 7 $ / miesiąc

Fiverrhttps://www.fiverr.com/ (giełda usług)

Online OCR
Google Drive (plik może mieć maksymalnie 2 MB)
OCR Space – https://ocr.space/
Online OCR – https://www.onlineocr.net/

Listonic https://listonic.com/  – lista zakupów (aplikacja w telefonie)

Zapierhttps://zapier.com/ – automatyzacja wszystkiego🙂 – podstawowa wersja darmowa, potem od 125 zł/miesiąc

CloudFuzehttps://www.cloudfuze.com/ – migracja danych między chmurami – 9,99 $/miesiąc

Podpis elektroniczny w chmurze – różni dostawcy (autoryzacja przez telefon komórkowy)